chapter 20; God created me with love.

02 December 2011

I got a new friend.

Assalammualaikum.

How are you fellas? Me just doing so well. Alhamdulilah. Deria untuk mem-bau pun sudah datang kembali setelah hampir seminggu aku payah nak bau apa. Letak pi la taik dari pelbagai bangsa depan aku pun aku buat taktau.

Okay tadi jawab perdagangan memang serupa haram gila la kan. Susah kemain. Baik bunuh ja aku terus dari sediakan soalan yang boleh membunuh sel-sel otak aku.

Takmau cerita pasal tu. Nak cerita pasal basikal baru sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Actually, aku share dengan mama. Baru beli 2 biji petang tadi. Seronok lettew.

Aku try naik memang mengancam gila la kan. Ringan siutttttt. Aku sempat ronda taman aku dekat 5 round dengan jiran aku tadi. Peluh tak payah cakap la. Esok abah cakap nak kayuh dar rumah ke Jitra sebab nak makan pagi. YAY!!!!

So here some photos, sorry tak berapa clear,

Ni yg mama/aku. Comel kannnnnnnn?! Memang sedap gila menunggangnya.

Yang abah punya..

Quality hampeh siottttttttt.

 via Mobile


No comments: