chapter 20; God created me with love.

20 November 2011

This is what I feel

Assalammualaikum.

Tetiba rindu nak tengok video Nigahiga. You don't know RyanHiga?! WTF with youuuuuuuuuuuuuu?! Hahaha tetiba pulak nak memarah. Awwwwwww T_______________________T

Tolong la sapa remaja sekarang yang tak kenal nigahiga memang macam loser. Nigahiga ni buat video semuanya tak pernah buat aku tak gelak. Semua video dia aku enjoy habis. Aku start layan dia masa aku umur 14 kot. Masa tu hanya Nad sorang ja kawan aku yang aktif dengan Youtube and Myspace. Nak tanya orang lain konfem-konfem tak tau.

Tadi macam biasa la tengok video terbaru dia. Lepas tu macam gian nak tengok video lama tu pasal aku saja tengok balik tu. Saja la jari gatai klik lagu Nice Guys tu. Lagu tu dah lama aku tau. Tapi takdan survey liriik dia pasai apa. Tapi aku tau maksud lagu tu. Then aku pun try search kat google untuk lebih memahami lirik dia.


Antara lirik yang buat aku tersentuh kejap walaupun lagu ni berunsur lawak seram, hahaha,

but behind the scenes, she means the world to me
I wanna tell her that she’s beautiful
and show her that she’s in love
hold her hand when she’s scared
tell her how much I care


Sedih ngat. Kan best kalau orang yang kita sayang nyanyi cemtu. Tapi mimpi jela Atyn oi! Bhahahahaahaha.

I love you Ryan! Kbye.

xoxo

No comments: