chapter 20; God created me with love.

26 November 2011

Terima kasih

Assalammualaikum.

Baru 16 tahun ____ hari hidup. Macam-macam yang aku dapat, belajar, alami, lalui. Ada indah, ada duka, tapi aku manusia biasa bukan raksasa gagah berani mati lawan Ultraman.

Aku banyak gila aksesori. Dulu masa free hair aku guna 24/7 tau. Masa nak tidur, nak makan, nak berak, nak mandi, nak garu tengah belakang, semuanya pasal aksesori. Aku femes dekat twitter pun pasal aksesori. (Kejadah apa aku menipu ni, monyet sialan?)

Aku banyak aksesori sebab orang bagi, aku beli, orang bagi, aku pergi beli. Lepas tu ada orang bagi. Kadang-kadang aku pergi beli. Huh, aku mengarut kan? Mohon ampun.

Yes, macam aku taip la kan, ada yang bagi, ada yang aku beli guna duit sendiri atau duit mama. Kira satu kotak tu penuh je aksesori aku. Majoriti aksoseri aku anting-anting la. Dari Jitra sampai ke negara China, cakap je anting-anting apa, semua aku takda. Hihihihihihi.

Benda aku nak cerita ataupun dengan erti yang lebih mendalam lagi, nak showing off. Bhahaha. Takda la, saja ja nak update pasal benda ni. Sebagai tanda aku kenangkan pemberian mereka. Hiks.

Ni dari Nazri. Jiran aku. Dari kecik dok bogel sekali, smp sekarang tetap berkawan. Rantai ni dia
beli masa dia dekat Sudan. Dia study sana. 'F' tu dari gading gajah tau. Sila jeles. 

Dari Shazwani. Terharu sangat dia bagi rantai ni dekat aku walaupun baru berkawan tak sampai
setahun. I love you like a love song baby! 

Ni dari Kak Dilla, kawan along. Dia beli masa dia praktikal dekat India dulu. Aku dok
YM dgn dia selalu, tu pasal dia beli. Aku suka gila. Aku pakai sampai berkarat. Sedih. Tapi aku still suka!

Ni dari Syazwani jugak. Yg bagi rantai mutiara tu tadi. Yang aku agak terharu sbb dia bagi gelang dekat aku, yg lain dapat gelang macam huduh-huduh sikit. Tobat pakat jeles tuuuuuuu. Bhahahaah. 

Ni dari Along. Dia beli masa praktikal. Aku boleh pakai benda ni masa free hair dulu jela. Kalau pakai dnegan tudung tak nampak la sbb pendek sgt. 

Haaaaaaaaaaaaaa puas taip caption. Hihiks. Tu jela kot nak update harini. Alhamdulilah aku dapat manusia-manusia yang baik hatinya bagi kat aku macam-macam. Lagi satu ada rantai betuk butterfly mama beli dekat Penang. Tapi gambar macam blur, aku malas nak edit. 

Thanks guys. xoxo

No comments: