chapter 20; God created me with love.

16 November 2011

Hai.

Assalammualaikum.

Tengok title, macam orang dah habis akal dah nak buh title apa. Memang aku habis akal, sebab fikirkan Sejarah tadi yang comel-comel gittew.

Alhamdulilah lepas dah 3 subjek penting. Subjek lain pun penting, tapi aku risaukan 3 paper ni ja.

Malam ni cikgu Math cakap nak buat kelas tambahan dekat sekolah. Agak anxious la sebab malam kan, dah la sekolah tu keras. Keras sebab dibina menggunakan batu? Kalau itu yang awak fikirkan sekarang ternyata awak bahlul. Keras sebab yang lain.

Takpa, tak kisah pun. Padahal memang happy sangat sebab dapat merasai suasana stay kat sekolah sampai malam. Sebelum ni hanya pi kem ja. :3

By the way aku memang tak sabar gila nak habiskan paper ni. Kalau dikira balik, tinggal 6 paper lagi. Memang kejayaan gila babi. Setelah 11 tahun tertungkus-berlumus, now its time for rest guys.

Aku cakap dekat member kelas aku yang aku nak pi clubbing then mabuk-mabuk lepas habis paper sains sukan on 14 Dis ni. Dorang gelak. Memang ah, aku nak pi join kelab "Lepasan SPM" and then nak minum air oren sampai mabuk. Fikir lain tak? Kalau ya, awak memang seorang yang optimis. (tetiba..)

Okay, banyak sangat dah kot aku mengarut apatah lagi mencarut.

Budak form 4, korang happy kan dah habis exam? Baguslah sebab tahun depan aku nak saiko sekor-sekor yang "spm just around the corner..".

Just wait and die,

bhahhaha. (gelak sorang-sorang)

No comments: