chapter 20; God created me with love.

29 October 2011

Thank you KIST!

Assalammualaikum.

For sponsored our event today! Seriously masa BI aku suka gila. Rasa macam nak cium semua orang. Memandangkan ramai sangat so aku cium diri sendiri saja lah. n_n

First of all, I wanna thanks to Kolej Islam Sains & Teknologi for held this great event for SPM candidates. We appreciate it!

Kalau tak lulus jugak kali ni memang agak cilaka la sebab semua orang dah 'suap' tunggu nak 'berak' ja. So starting from now, kena study sampai lebam. v_v

Okay stop nak buat ayat opening terima kasih bagai okay?

Pagi tadi aku bangun macam biasa la. Bangun-bangun terus mandi. Takat nak sentuh setitik air tu mengelamun sebab dok fikir malam tadi mimpi Rita Rudaini kena rasuk. Tetiba ja mimpi dia. Lepas dah mandi, pakai baju siap-siap, bila keluar bilik mama cakap

" Alolo tomey-tomey.."

Okay tipu. Aku rushing gila pagi tadi, sebab takut lambat. Aku bertolak dari rumah pukul 7.20am. Sepatutnya cikgu cakap kena dok SMK Hutan Kampung pukul 7.30am. Tapi memandangkan cikgu pun datang agak lambat, kami bertolak 7.32am.

Aku panas gila dekat bas. Cakap bas dah booking 40 orang tapi hampehnya bas kontot yang sampai. Kesian gila kat 9 orang lain terpaksa berdiri. Sebab bas tu hanya muat 31 orang ja. Celaka gila. Dahla kontot, sempit pulak tu. Never mind, nak yang ohsem-ohsem kena bayar bro.

Bila sampai ja kami terus pi breakfast bihun dekat kantin. Hey SMK Hutan Kampung, listen here, your school canteen is awesome bro! Congrats to you, and bad for us for having that lame canteen ever!

Mula-mula subjek sains. Boleh ikut lagilah. Lepas tu BM. Masa Bm tu la pakat tidur, gelak, bosang, main misscall, yang paling tak tahan aku siap main surat-surat dengan Nisak sedangkan dia dok sebelah aku ja pun. Bhahaha.

So here some photos masa kami lepas lunch. Masing-masing melepak sedangkan yang lain pergi surau. Apa nak jadi ntah v_v










Mad peoples! n_n

No comments: