chapter 20; God created me with love.

15 August 2011

Trial

Assalammualaikum.

Heluuuuuuu guys yang comel comel gittew :) Aku tengah exam ni wehhhhh. Duhaii, penat sangat tau dakk? Err. Malam kena study, petang study, bangun sahur study, nak tidur pun kena study, kejadah apa semua kena study. Aku tak suka! Aku tak suka! Semalam nak tengok badminton punnnn taklehh. :| Gerammm gila. Sekali tengok Chong Wei tibai bulu tangkis, buku sejarah dok memanggil.

*^%$&$&! Nakkkkkk jerit! Nakkkkkkkk jadi budak form 3 dakpun budak form 4 boleh dak? Depa dah habis exam. Kami? One week to go! Kenapa tak buat seminggu ja haih? Buat sampai ke petang. Sanggup? Aku sanggup!

Selalunya Kak Maria Elena kalut buat cerita pasai Awkward Moment kan? Tapi aku nakkk buat cerita pasai Angry Moment! Teeheeeeeeeeeeeeee :`|

#theangrymoment :
1)bila kitaaa semangat dengan nak exam, dalam kereta pagi pagi on the way pi sekolah, terdengar lagu raya. waaaaaaa, terasa macam nak tumbuk si driver (mak saya), oh no mama! :|

2)bila kita tengah sibuk study, terdengar lagu raya/ iklan raya. rasa macam nak telan buku tu sekali gus, lepas tu buat muka tak bersalah selama 2 jam.

3)bila tengok budak budak form 3/ form 4 berseronok siap sambil jalan buleh bertepuk tampar dengan kawan dorang, sedangkan aku dalam dewan tengah berperang otak dengan subjek sejarah yang totally macam hampeh T_____________T

4)bila tengah buat exam tetiba pulek perut rasa sakit sebab sahur tadi tak makan kurma(ada kena ngena takk?),so i pun sibuk cari toilet, dahla toilet kat sekolah like a jerk! duhaiiiii -__________-". and then i kena pergi toilet yg jauh berbatu2 tu, alone! before this i used go to toilet with my friends. damn it suck! im so scared (even though bulan ramadan takda shaitan, but im still scared!)

5) balik ke meja dengan muka puasssss T__T and then tengok budak budak lain dah start buat paper BI. oh this is so damnnnnnn s*it! i pun kalut malut buat youu! alhamdulilah, after all i'm finished my english paper!

so thats all. pretty suck, kbai.

No comments: