chapter 20; God created me with love.

12 August 2011

nah baca !

Assalammualaikum.

" Atyn sembang macam haram, kata takmau online, tengok tengok muka dia jugak ternganga depan PC"

kfine, takleh nak tolak ajakkan bfriend bila dia mengoda aku suruh aku main dia. okay, i mean pc aku la ngek. satgi tak baca sampai habis, dok tuduh aku bukan bukan jenuh pulekk. T____T

macam macam la terjadi around 2 3 hari ni kan. dari pelajaran sampai lah ke tempat tidoq. part pelajaran pulak aku suka gila sebab aku dah reti buat straight line untuk graph, aku dah reti sikit sikit lukis plan. syukur alhamdulilah. memang aku tahap biatch gila dengan math. tapi koii lama koii suka. (baca : koi - semakin)  :`)

kelmarin pi rumah nadnad, konon buat study group la. then si tasha pi on kamera pulak, study lepas ke mana, apa ke mana! last-last kami dok atas bukit dekat kejiranan nadnab. so, mai boh ghambaq sikit ,


okay ni candid. aku tak tipu. rajin tak? rajin kan?!

selaku guru jawi. kahkah.

tuan rumah yg agak bermalu2 an :)

orang pertama mencetus idea ambik camera.
akhirnya kami berhenti di perhentian ni.

muka berjaya mendaki menaiki motor ego. (yg agak ego sebenarnya)

masing masing muka penat naik bukit. kecuali aku, bedah, pikah sebab kami naik motor. haha. muka benggang ja lagi tiga ekor tu. sorry!

------

and then tadi ada majlis persaraan cikgu teknik & vokasional. pretty damn boring! hae. dah la aku duduk kat depan sekali. haram malu gila kot bila ada sorang wakil PIBG baca ucapan, suara dia macam terlekat tulang gear-box. haha. aku ni tahan gelak sampai vibrate badan badan habis. haha. maluu kot. attitude tak terjaga! =.="

so, here some pictures, 

lepas ambik gambar ni kami kena marah dgn cikgu, suckass! 

belajar berkumpulan jugek =.="

adik beradik. haha

aku dok gaduh apa dengan amet ntah. 


yg bersara tuh tuh, pakai baju purple tu. 

so thats it. terima kasih daun ketum sebab sudi baca, entry terpanjang apaaaaaa. hahahaha :`) kbai.

No comments: