chapter 20; God created me with love.

22 August 2011

Raya, puasa, exam, hot setaff

Assalammualaikum.

Lagi berapa hari lagi nak raya. YAY! Sukanya. Sebab semua keadaan yang keruh antara jiran aku dah kembali jernih. Hikhik. Sukanya!!

Anyways, baju raya para blogger semua ni colour apa? Berapa pasang? Okay, let me tell mine, baju raya Atyn tahun ni 2 pasang cek oii. Suka betui. Satu kebaya (wahhh, class kau maria!), satu lagi kurung cotton. Colour? Yang si kebaya tu colour pitch, yang si kurung cotton tu colour purple. Suka takkkkkk? Suka lew.

By the way, dalam syok sangat nak raya, sedih jugek sebab nak tinggalkan bulan Ramadhan. Inshaallah kalau Allah izinkan, tahun depan nak 'jumpa' lagi dengan bulan mulia penuh keberkatan ni. :')

Oh ya, esok saya exam Sains sukan. So wish me luck okay? Wish la! Wish la! Takmau wish? Nak merajuk lahhh =.="

Okay annoying gila.

And then one more thing, aku benci pulek budak budak junior sekolah aku. Melampau sangat. Kami baik pun cukup rahmat dah. I dont know why depa nak mention nama aku sangat. Please stop doing that la jerk! Tapii aku nak bagitau bukan semua budak junior aku tak suka, tapi sesetengah budak "hot setaff" ni la dok buat kacau.

Pesanan ringkas : Pergi meninggal dunia, boleh?

Bagi muka sangat pung sampai pijak kepala. Sekarang ni buat urusan masing masing tanpa sakitkan hati orang boleh kot. Sial la!

No comments: