chapter 20; God created me with love.

28 August 2011

Mencuri di bulan mulia

Assalammualaikum.

Salam Aidilfitri semua warga blogger. Pejam celik bangun sahur, makan kenyang pergi terawih, dah sampai penghujung bulan Ramadan dah kita kan? Alhamdulilah. So how your fasting? Cukup? Penuh? Bagi orang perempuan macam aku ni banyak sikit cabaran dia, so kena bersabar jela kan.

Antara cabaran yang paling teruk aku lalui bulan puasa 2011 ni bila semangat sambut merdeka & raya, tiba tiba internet pulak breakdown, sebab orang curi kabel internet dekat kawasan rumah aku. Jiran aku bising ja sebab mak dia takleh online. Haee.

Bulan puasa pun orang masih mencuri. Tapi nak buat macam mana kan, mungkin pencuri tu terdesak. Tapi masalahnya sekarang ni kenapa dia tak pi mencuri kabel kat kawasan lain?! Kenapa dekat rumah aku jugak dia nak rosakkan?! Yang tu takleh terima. :3

Err i have no idea right now.

.....................loading

Okay SELAMAT HARI RAYA!

No comments: