chapter 20; God created me with love.

02 August 2011

My 2nd Ramadan

Assalammualaikum.

hello macam mana you all punya puasa? macam saya takkkk? macam saya yang tak larat ni takkk? macam saya yang laparrrrr gila babeng ni tak? Heeeeeee. DUGAANNYA. so sabaq sat. lagi beberapa jam ja lagi ni, then kita semua leh slurpp slurpp ayaq sampai ternganga, macam saya!

tadi pi sekolah, energy aku masih 99%, balik balik sekolah tengok rumah selerak macam kapal star cruise yang besaq tu kena goncang, terus energy aku tinggai 8%. gilabab1 bila tengok rumah selerak ja energy boleh kurangg. satgi nak kena kemas rumah pulak. haih, dugaan betui laaaa. :c

lepastu kena pi kedai lagi sat lagi, bila pi kedai, ada saja yang mama akan kirim. hat nuh tak cukup la, hat ni tak cukup laa. hidup aku asyik bagi maniam kat rumah aku tu hidup senang lenang. tapi takpa, tak baik merungut.

tatau apa nak tulis dah. toksah duk baca eerr. kedah pekat lincin liawwwww 100%. sekian~

No comments: