chapter 20; God created me with love.

02 August 2011

Kitew nak pegi sewkolarh!

Assalammualaikum.

okay opening macam tettttttttt. takleh mencarut laaaa :3 haeee. dalam otw nak iron baju sekolah, nak sembahyang subuh, nak update blog, nak check fb, mengada ja nak buat semua tu dalam masa 1 jam. bolehhh ker? boleh la. kalau usaha sungguh sungguh. NAHHHHH! dia mula dah ceramah antarabangsa dia tu! :c

okay, masuk minggu ni kena pederaih betui betui belajaq. sebab kan kan kan, kitew nak ambik trial spm dah wuwuwuwu. lagi beberapa hari jewwww lagi then kitewww exam laaa. lepas kitewww exam tu kan, kitew boleh rayeww. awak adew? okay, tettttttt lagi sekali. stop cakap macam ni Atyn Roslan!

haiya, dah lewat dah laaa. aku nak pi buat hat semua semua yang aku mention tadi ni. heeeeee. takut tak sempattt! satgi nak pi merempit dengan abah pulekk. sebab mama takleh hantaq aku pi sekolah dah naik kereta. kalau abah hantaq, kami naik moto. sah tudung aku terbang satgi! :3


okayy aku saja ja buat ayat cumil cumil macam 'ew' tadi tu sebab aku takda life sikit! =.="

No comments: