chapter 20; God created me with love.

30 August 2011

Raya dan raya maaf zahir batin

Assalammualaikum.

Saya taktau nak tulis apa, tapi saya nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat update something yang berguna. Cis bedebah, berguna kah? Yok iyelah :3 (okay jangan cuba layan saya, tengah noob semacam ni).

Tadi baru main mercun. Okfine nanti saya upload video yer? Saya sangat letih nak tunggu. (Baru sedar yang battery camera masih belum di-charge, kalau habis masa beraya, saya jugak yang dipersalahkan) =.="

Berbalik kepada cerita main mercun, kali ni abah bakar habis-habisan. Memang puas la. Saya pun macam excited lebih keluarkan semua 'senjata' yang saya ada, bagi budak-budak kecik kat rumah main. Fikir-fikir balik, tak menyesal pun! WEKKKKKK.

Okay noob one more time.

I don't know what to do anymore, so maybe i'll go to get some sleep.

*Okay abah tengah sembang dengan kawan-kawan dia kat luar, dan sekarang pukul 1.58am. :3


Selamat Makan Banyak, 
Selamat Hari Raya. 

No comments: