chapter 20; God created me with love.

16 July 2011

Sekolah blablablah

Assalammualaikum.

Semakin lama semakin ketagih nak dengar lagu Yang Terindah-DakMie. Lepas dah habis, tangan tetiba gatal nak tekan button replay. Nevermind, bukan penting pun nak cakap yang aku ni sebenarnya sudah suka dengan lagu tu. Penting ka? (mengarut tahap tenuk)

Minggu depan mungkin sekolah aku busy sampaikan cikgu takkan ingat anak-anak muridnya. Dan kemungkinan besar yang anak-anak murid akan lupa diri bila cikgu-cikgu sibukkan diri masing-masing. Masa tu lah nak buat macam-macam. Yang tak sibuk jadi sibuk. Yang lagi sibuk bertambah-tambah sibuknya.

Sebab dekat sekolah aku minggu depan ada buat Hari Anugerah Cemerlang & Hari Kokurikulum (entah betul aku eja), so mungkin sekolah akan jadi tak ketahuan hala.

Tapi dalam masa yang sama, aku terkilan sikit la, sebab tak dapat apa-apa anugerah sempena tahun terakhir dah kan. Nak buat macam mana bukan ada rejeki ye tak? Hihik, lament tahap teruk! Nevermind, life must go on (cewah, macam masalah teruk sangat dah)

Okay, sekarang tengah counting hari-hari menjelmanya bulan Ramadan Al-Mubarak! Wihoooo! Sangat tak sabar. Tsk tskkkk T____T

No comments: