chapter 20; God created me with love.

09 July 2011

Post buat dia

Assalammualaikum.

Aku terbuka tadi DP dia. Dia? Sapa? Bukan sesiapa pun. Kawan baik aku, dunia akhirat, inshaAllah. Aku saja tengok DP dia. Satu gambar tu, aku terkejut! Nama aku di'mention'kan dalam komen antara kawan aku & dia. Ya Allah, betui-betui aku tak sangka!

Tapi untuk pengetahuan, aku tak pernah anggap dia special boyfriend, aku cuma anggap dia boyfriend aku yang paling aku sayang, yang paling aku selesa berkawan, yes its him. Dulu aku rapat sangat dengan dia, tapi masa form 3 la, lepas PMR kami kurang rapat, sebab dia duduk kelas lain. Aku duduk kelas lain.

Tapi dia kawan lelaki aku yang sanggup tolong aku masa aku susah. Aku sangat hargai benda tu dan aku takkan pernah lupa apa yang dia buat untuk aku.

Tapi lepas baca komen dia, aku lega. Entah pasal apa. Aku lega sebab aku dapat tau hal sebenar. Terima kasih sangat-sangat.


 mmg la.. aku pun suka dia... tpi klu nk anggap as couple... xbleh r.. sbb au da trbiasa angap dia as kwn jer.. as my bff



Sebab pa aku rasa lega? Sebab aku teringin sangat nak tau apa yang dia rasa untuk aku. Rupanya apa yang dia rasa, sama dengan apa yang aku rasa. Yes babe, we're BFF.

Lots of love, Atyn.

No comments: