chapter 20; God created me with love.

11 July 2011

Planning lepas SPM

Assalammualaikum.

Adoi, please la. Gian sangat nak publish something. Tak tau nak cerita apa. Hmmmmm!

Oh ya, aku lupa. Aku nak cakap yang aku semakin hari semakin minat dengan biola. Entah kenapa. Anyone tahu tak berapa harga dia? Aku kalau boleh takmau dah menyusahkan mama & abah beli untuk aku, inshaAllah aku nak beli guna duit sendiri. Baru puas kan?

Tu la, dalam perancangan memang nak kerja lepas SPM. Sementara tunggu result keluar, aku nak kerja. Kerja apa pun takpa, janji halal sudah. Sebab ada benda yang aku nak beli. Sesapa yang ikut perkembangan hidup aku, dia tau la. Apa yang aku minat, aku harap penantian aku tak sia-sia. Beli guna duit sendiri baru rasa kepuasan kan?

Tapi kalau dapat PLKN jenuh la. Habis rosak aku punya planning. Harap tak dapat!

Lot of loves :)

No comments: