chapter 20; God created me with love.

21 July 2011

Hari Kokurikulum (edisi gambar & info & nerdy)

Assalammualaikum.




With cikgu Sains Sukan :) 


NBA player.


Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam Pertandingan Futsal Kelas Sains Sukan 5A. Dan untuk pengetahuan, kelas 5A tu kelas aku. So aku ada sedikit rasa bangga lah dengan semua komitmen budak-budak kelas aku. Kemain semua sibuk. 

Aku ditugaskan untuk fikir soal hadiah untuk para pemenang. Tapi aku rasa soal tu cikgu yang fikir kot. Hari perlawanan tu aku & kawan-kawan yang lain ditugaskan jual air. Dan untuk pengetahuan air yang kami jual sangatlah laku. Mungkin sebab pelaris yang aku ambil dari bomoh siam malam kelmarin (okay tipu)

Tapi kemain lagi budak-budak futsal datang buat muka penat dekat gerai aku, then mintak air free. Aku macam nak teranjang sekor-sekor. Memandangkan semua muka aku kenal, buat taktau jela. Malas nak layan lebih-lebih. Tak larat kepong botol air 100plus, ada saja yang datang nak ambil. Haih, nakal betul.

Ada sorang budak tu kecik lagi, datang gerai kami nak air coke 4 cup. Dia cakap dia takda duit, so dia nak minta air tu dijual RM0.50 ja. Sebenarnya air yang kami jual satu cup tu harganya RM1.00. Tapi memandangkan kami kesian kat budak tu, kami pun setuju nak bagi dia satu cup RM0.50. Masa nak bagi duit tu, dia bagi sekeping note merah. What the hell gila? Cakap takda duit. Menipu siol. Hahaha. Last-last kami jual jugak RM1.00. Padan muka nak tipu sangat.

Haih. Macam-macam kejadian la masa nak perjualan tu. 

Okay, aku sedar yang penulisan aku macam budak baru ada blog. Sangat fcuking biatch weh bila aku tulis macam ni! 

*baru sedar. 

No comments: