chapter 20; God created me with love.

18 July 2011

Benda Biasa : #1

Assalammualaikum.

Terfikir nak masuk apa-apa pertandingan. Punyalah cuak sampaikan masa nak tidur masih terfikir pertandingan tu, tangan aku boleh berpeluh. Aku baru habis baca blog Perempuan Jomblo. Sebelum ni aku rasa blog dia tak best mana pun, tapi lepas aku baca, apa yang terpancul dari benak hati ini ialah WHOAH!

Esok macam biasa, kesibukkan disekolah mendorong aku untuk tak belajar apa-apa ilmu kifayah. Esok aku ditugaskan menjual air minuman untuk geng-geng yang main futsal & bolasepak. Kadang-kadang terfikir jugak, sapa yang nak mai beli? Pemain? Okay gila babi. Tengah dok main futsal @ bola, boleh pula datang ke gerai aku nak beli air.

*termenung agak lama juga taktau nak cerita apa lagi.

Oh ya pasal GUEST tu, ada kawan facebook aku suruh aku hiraukan benda bodoh tu. Jangan dilayan orang bodoh. Dan memang aku takkan layan. Buang masa. Sikit pun aku tak terasa. Even hati aku dah boleh memaafkan dia. Nevermind kalau blog aku macam sampah, tak payah lah baca. Senang cerita.

Aku pun tak mau melatah lebih sangat. Benda ni sangat kecil. Sekecil zarah-zarah bumi, sekecil lagi masalah ni.

p/s: Mind your own business :)

No comments: