chapter 20; God created me with love.

19 April 2011

JUNIOR haprak punya!

Assalammualaikum.

Semakin hari, budak-budak junior memang sangap aku punya pelempang. Dan aku yakin ramai lagi kawan-kawan aku yang lain ringan tangan nak bagi pelempang. Semakin hari semakin kurang ajar bebudak ni. Aku tak tau salah didikan parents ka, takda didikan langsung ka, atau memang dah semulajadi kurang ajar. Nak penyepak pun aku takut jugak, sebab anak orang. Kalau anak binatang, dah lama aku sembelih.

Aku ni dulu nak bertentang mata dengan senior pun takut. Budak-budak sekarang kemain siap marah kami balik ni. Dah la buat bising depan kelas masa cikgu tengah mengajar, bila kami marah, siap marah kami balik ni. Ergh dasar celaka.

Macam kes aku pulak, budak ni memang vandalisme, sekali aku tukar meja baru, penuh je lukisan dia tu. Antara ayat power budak-budak yang belum dapat mimpi indah tu ialah "Say no to drug, say yes to SEX". Lepas tu "Apache" lah, "Yamaha LC" apabenda entah. Serupa haram! Tadi aku tukar meja, aku nak tengok ada lagi tak contengan baru.

Tiap-tiap hari aku nak tukar meja rasanya. Biar dia penat lukis sampai mati.

Tak yah uji akal, tengok muka pun dah tahu, BODOH~ -Sepah 2011

A lot of hates, Atyn Roslan.

2 comments:

Luqman Zulkifli said...

ya benar . junior zaman sekarang, semakin lama, semakin celak* haha

Atyn Roslan said...

patut boh penyepak ja. haha