chapter 20; God created me with love.

07 March 2011

Mengarut itu indah *skema

Assalammualaikum.

Malas betul aku nak baca status FB. Yang tengah maki orang pun ada, yang dilamun cinta pun ada, status yang tak pernah miskin pun ada. I mean, status yang selalu sangat cerita benda apa yang dia dah beli dan nak beli. Lancau lah nak cerita semua tu. Tengok macam aku, cerita benda good-good je. Hehehehe.


Dalam kelas sekarang ni banyak betul pelancau. Yang buat baik depan aku, bila belakang kemain dia dok mengutuk. Sedap betul mengata, macam tak pernah buat salahh aa. Oh maklumlah, awak kan perfect? Iye dakk?

Oh alhamdulilah, ujian pertama aku dah dapat result. Takda yang failed. Lega! Harap-harap macam tu jela result sampai Sijil Paling Mudah tu nanti. 

Tadi, aku nak cerita hal sebenar, tapi lupa pulak. Oh ya, aku dah dapat sheet baru. Nanti aku buat tutorial okay? 

Kbye!


4 comments:

uMie_cHan said...

"Malas betul aku nak baca status FB"

same la... bebulu je tgk ststus dak2 kat fb tu kan.. hohohoho sume mngader....;p

fathiah said...

itu la warna warni kehudupan... lau sume org baik, ermmmm...

Atyn Roslan said...

umie@ haha, tau xpa. mngada ja lebih :D

Atyn Roslan said...

fathiah@ kehudupan? heeee! yaya betuii tu :D