chapter 20; God created me with love.

12 February 2011

Imaginasi

Assalammualaikum.

Kebelakangan ni banyak gila entry merungut. Yes aku tau ada pihak tak senang dengan entry-entry tersebut. Tapi nak buat macam mana kan, benda yang boleh buat aku merungut tu aku selalu dok tempuh. Okay see, aku merungut lagi. Blablablah!

Tapi aku takmau buat entry macam ni :

" Harini aku bangun. Aku lompat keluar dari katil bujangku, aku terus ke bilik air untuk mencuci muka. Kemudian aku sarapan dan mandi. Ku capai kunci basikal yang baru dibeli malam semalam, terus mengayuh keluar dari rumah untuk ke kedai mak janda. Aku bukan datang untuk mengorat, tapi aku hendak memajukan perniagaannya. Walaupun di rumah tadi aku dah sarapan, aku ingin sarapan lagi sekali. blablabla...."

Sampai balik rumah dan tidur.

Aku bukan jenis tu, bukan jenis cerita apa terjadi sepanjang hari yang aku lalui. Aku suka cerita apa yang aku boleh menilai, apa yang aku tempuhi sedangkan orang lain tak pernah tempuhi. Untuk dijadikan pengajaran. Tu yang entry merungut aku selalu sangat update.

Bagi aku cerita yang buat orang menilai tu paling berharga. Tu yang aku suka sangat baca blog yang suka buat cerita macam tu. Tak semua aku tak suka okayyy? Cuma sesetengah. Tapi apa korang kisah kan? Teruskan berblogging selagi mampu. Do whatever you like lah. Jangan terpengaruh dengan cakap aku ye?

Btw, sepanjang aku berblogging ni, aku rasa entry kali ni yang paling gay sekali. Dan aku pun tak tau pasaipa.

Okay bye!

No comments: