chapter 20; God created me with love.

10 February 2011

Gedik, kuat gelak

Assalammualaikum.

Aku tak perasan ada 'makhluk jahat' dekat sekeliling aku. Orang dok mengata aku dari belakang. Complaint 24hours tanpa berhenti pasal aku. WAT DE CATT?

Aku ingat semua orang akan senang dengan aku. Takda rasa dengki khianat, mahupun tidak puas hati. Tapi rupa-rupanya ada!

Yes, i admit, memang aku ni mengada-ngada sikit. Dekat luar pun aku macam tu. Dalam rumah tak payah cerita la, gedik tahap gelojoh. Tapi 'gedik' aku ni bertempat dan diterima masyarakat. Sebab aku betul-betul jadi diri sendiri. Bukannya macam "Ohh! I geli lahh dengan semua ni.....! EeEyEcKs!", not like that lah.

Aku cuma happy dengan apa yang aku ada. Selagi boleh aku nikmati kan kata orang. Aku mengada, budak lelaki kelas aku tak pernah tegur cakap "Atyn, hang ni gedik la. Macam bitch tahu tak?" NO! Depa tak pernah complaint pasal aku. But why, manusia yang sama species yang boleh melahirkan anak ni selalu sangat mengata aku?

OH PLEASE LAH YOU GUYS, jangan kolot sangat hidup! Orang bertudung ni complaint macam-macam, cakap aku kuat bila gelak, habis kalau nak gelak kena tulis "HA HA HA!", pastu tunjuk dekat orang yang buat lawak tanda aku gelak? Tak boleh keluarkan bunyi langsung?

Sorry sikit okay?! Korang bukan parents aku, so stop judge orang ye? Perfect sangat ka awakorang tu? Kalau cermin kat rumah habis, kat rumah aku belambak. BIATCH!

6 comments:

Anonymous said...

Betul tu ! Member I pon ada ckp yg I ni gelak kuat but so what ? They should not poke nose into other people's life . GERAM NI :) Hehee , sabar ok^^

Atyn Roslan said...

Oh yeah najwa? Sama-sama sabar okay? Ikut suka hati mak jiran kita lah nak gelak pun. Dorang jeles atau mungkin mempunyai penyakit tetanus. haha ;p

Aweyn said...

kita x boleh puaskan hati semua org so its normal ade je yg x puas hati and komplen2 :)

Atyn Roslan said...

yes. tu lah realitinya. hm ;(

Sherrrrrry said...

ha ha ha lawak. ala kita buat je apa kita nak ok darl? cheer up! ;)

Atyn Roslan said...

okayyy arabella! thanks lovely bloggers ;)