chapter 20; God created me with love.

29 January 2011

Plan cuti Sekolah

Assalammualaikum.

Ehem. Entry ni personal sikit kot sebab macam tak sesuai untuk tatapan umum kan. So, aku nak sembang dengan budak-budak sekolah sebentar. Yang sudah kerja, pergi main guli jauh-jauh. Jangan suka sangat dengar budak-budak sembang. Cewahh ayat!

Cuti ni takda plan pun nak pi merata. Full of kenduri kendara. Alhamdulilah makan free! Yeay! Tadi mintak baju kurung yang baru kat mama. Asyik pakai baju kurung yang kaler gold tu, and baju kebaya hitam tu je kan? Hmm, reasons aku dok pakai baju yang tu, sebab baju tu pun yang buat aku selesa. Baju-baju tu juga buat confident aku melambung tinggi. So jawapan mama, nanti kita pi beli. Aku plan nak pakai yang cotton punya kain. Sebab simple, selesa, sejuk dan murah. Pasal colour mungkin Orange kot? Hm, sesuai tak?

Cuti ni bukan cuti penggal ke apa ke, tapi cuti sebab GONG XI FAA CAII! Angpau meh? Hehehe. So, orange baju kurung kali ni bertemakan buah oren yang comel + manis tu kan? *Perasan.

Cuti ni aku bet, memang kerja sekolah bertimbun! Sapa berani letak lah 5juta pun. Aku yakin ni aku menang. Kehkehkeh. Kerja sekolah wajib ada nanti :
-Sejarah
-Sains
-Sains sukan
-Bahasa Malaysia

Aku bet ni! Okay bye!

1 comment:

Aweyn said...

uhh! setuju!
kain cotton sgt selesa,simple dan sejuk dipakai! :)))
kaler orange? mmg cantek :]