chapter 20; God created me with love.

01 September 2010

yes yes

haha. bertukar lagi layout. pengaruh orang sama kot. bila masa aku suka hat simple, jadi laguni la. bila masa aku jadi "girly" sikit, mulalah berbunga background belakang ni.

aku taktau aku suka hat lagu mana. benda ni dia ikot mood jugak. kalau kata nak bagi jadi manja sikit, ber"doll-doll" lah. okay aku mengaku aku pun kadang-kadang terpengaruh dengan blog yang lain. kalau bukak hat yg comel, mula lah aku cari layout. kalau kata bukak hat simple tapi cerita best, mula lah aku tekan settings, edit HTML, lepas tu pilih layout hat lama. hat baru aku tak berapa nak berkenan sangat.

tadi pi sekolah semua okay ja. mungkin masa awai aku takda mood sangat kot. mintak maaf lah semua. aku bosan dengan squidward tu (taktau eja nama kartun tu betui ka dak), dia buat aku panas ah.

lepas tu tadi pi surau. ambik hadiah sempena aku masok tadarus kan. yes i admit, aku bukan baca banyak sangat pun. huu~

tu ja kot. chow.

No comments: