chapter 20; God created me with love.

11 August 2010

sendiri update, sendiri like, sendiri komen. WTH ?

aku macam nak tergelak, tapi oleh sebab aku tak tahan sangat, aku gelak sorang-sorang. nak gelak secara jemaah takda orang nak join. haih.

kesian aku tengok sorang member aku kat facebook ni. dunia facebook ni macam-macam ragam. ada yg syok sendiri. ada yg selalu maki hamun orang lain dalam tu, just untuk dapatlan populariti macam haram. aku tak suka.

tapi yg aku berminat sangat nak tulis entry ni pasal dia, sebab dia buat aku kagum. bak kata orang jawa tengah, sendiri post, sendiri suka. kesian sungguh la, aku nak tolong komenkan atau like kan, tak tergamak aku, sebab aku memang tak suka dia. haha.

sedih betui la. tulah, jangan buat kawan jadi musuh. kalau aku jadi dia kan, terus delete facebook then tidor tutup bantal rapat-rapat. sedih la..

No comments: