chapter 20; God created me with love.

04 August 2010

pasai banyak benda

malas nak pikiaq pasai hang. aku baru sound betty. badan penuh habuk. pi mana taktau. heh. kan dah kena hingaq dengan aku. sure best gila tu.

tak pi sekolah harini. sebab aku dah tau ramai ponteng. its okey lah. chill sikit tak boleh ka?

ohh, aku nak tanya, korang percaya pasai duit-duit segera kat internet ni? asal klik sekali ja, terus bau duit. percaya? sorry aku tak. jadi jangan tawarkan aku job tu, even benda tu free. takkan orang senang-senang nak bagi duit kat kita kan? guna sikit akal tu.

sakit kepala sekarang. mungkin banyak sangat kot aku makan sup daging. kan aku dah kata.. jangan makan banyak sangat. ketegaq.

ohh. lupa. aku wonder gila kenapa bukit wang, puncak janing dan kawasan sekutunya, diserang wabak kencing tikus. kat mana silapnya.. wonderr betui.

No comments: