chapter 20; God created me with love.

17 July 2010

pasal lagu

ay guys. aku nak bagi pendapat jela kan, pasal lagu lagu merdu gila kat blog blog yg aku jejak. memang best letak lagu. menunjukkan keperibadian dan lagu feveret masing masing. its okey. tapi ada yang tak ok, sebab letak lagu hardcore. adoii, bising nyah!

music ?

apakata letak lagu slow, yang boleh dilayan tak kira umor dan jantina. mesti blog korang ramai orang jejak tiap tiap hari.

ada yg tak letak terus lagu macam kat blog aku. malas la. sebab aku dah banyak kenakan orang dengan cara tak sengaja. bila orang tu buka blog aku, lagu terus di'play' kan, kena pulak dia on volume kuat kuat, tidakkah boleh kena serangan jantung dan penyakit tibi ? kesian la..

lagi satu benda buat aku benggang, bila owner blog letak lagu kat bawah sekali. dahla post banyak banyak. makkaihh, lambat pulak tu nak scroll cari lagu celaka tu. kalau lagu best best takpa. ni tak, lagu yang boleh buat kucing aku terus terberanak tanpa dikandungkan.

so jangan buat perdajas kat orang boleh ? pikir sebaik baiknya.

No comments: