chapter 20; God created me with love.

28 July 2010

mulut awak busuk

esok semua geng sekolah kalut buat rumah hantu lah, hias dewan la, pi menembak la, blabla. aku just kalut main lidi lidi dalam kelas. aku tak pi esok sekolah. satu anugerah pun aku tak dapat, sedangkan dapat number elok. haram betui. =.="

okeylah, tutup cerita pasai esok. aku tengah cari tips utk sapa sapa yg ada masalah kesihatan. masa aku dok online lah asyik lupa, kalau dok saja tu selalu ingat sangat benda tu.

okey, tips kali ni berkenaan dgn gigi. mahukan mulut yg wangi? senang ja, takpayah ke kedai utk beli dentint ka, dentont ka, just perlukan pokok kari yg berdekatan dgn korang ja. tak kisahla pokok sendiri atau jiran, kalau jiran tu mintak izin dulu, supaya lebih berkat.

korang cari daun kari, tp jgn ambik yg daun tua tua, ambil yg pucuk. yg kaler hijau sikit sikit tu. then jadikan ia sebagai ulam dalam makanan korang. sedap woo. betul aku cakap..


[petik macam yg aku highlightkan dlm pic diatas]
:sumber, uncle google.

makan sebanyak yg mampu, kalau tak jadi jugak, boleh pi jumpak doctor gigi dah kot. kesian kat org yg dengaq korang cakap. =.="


No comments: