chapter 20; God created me with love.

25 June 2010

Hindustan ? Syok jugak

Saja layan sat lagu hindustan. Syok plak aih, selalu dok ada kat astro. Layan ja, syok gila habaq hang. Dulu kutuk sangat adik-beradik aku kat kampung. Kata "tak layan ar hindustan". Dulu dan kini hindustan memang lain.

Dulu film hindustan ja mesti ada yang lari lari kat pokok, bukit, guling guling. Sekarang takda dah semua tu. Semua film hindustan sekarang dah moden. Lari pun kat airport, dan sebagainya. HAHA , tapi aku paling suka film 3 Idiots la. Taktau pasaipa. Mungkin film tu lebih kepada persahabatan kot. Sampai teriak teriak. HAHA.

Sebelum ni ada film hindustan kat box office, tapi aku tak layan. Sebab hindustan tapi berlakon kat US. Buat pa, aku tengok dah lain, siap cakap pun lebih kepada Inggeris. Layan punya layan, aku dah boleh sikit sikit cakap hindustan.

PIA KAREHE ? haha.

notasikit :
Hmm..Harap harap cerita baru untuk next month punya best macam 3 Idiots. Ni cerita entah apa apa. 

No comments: