chapter 20; God created me with love.

13 June 2010

Cakap pasal bola

Entry ni aku nak luahkan segala apa yang aku baca dari HOME kat Facebook aku. Dah musim bola, lama pulak tu baru nak ada, biarlah kan orang nak enjoy sekali-sekala. Bukan selalu pun. Kan ?

(Aku silap pi padam pic dea, pic dea yg Palestin punya, 
pic matahari tu pic member dia kot yg takut-takut berani.)

Sorry lah bro, gua bukan nak malukan lu, tapi dah kenyataan. Lu sendiri cakap "x baik tuduh2 mcm tu...", tapi gua tengok lu yang tuduh-tuduh orang tak solat tahjud. Kalau ada manusia yang selalu buat solat tahjud tu, macamana bro ? Lu pun tuduh jugak. Fikir dulu sebelum nak post apa-apa. 

Dengan nama Atyn Roslan, aku pun ajukan soalan tu dekat dia. Baca sendiri lah ya..

Well, tak payah nak sembang kuat sangat kan ? Aku selalu sebut ayat ni "mind your own kain lah". Tak payah nak judge orang rapat sangat. Tengok dulu tepi kain kita, mana tau ada-ada yang terkoyak sebelum kita tegur orang lain. 

No comments: