chapter 20; God created me with love.

28 May 2010

cincang kau

Internet dah jadi babi dah sekarang ni. Menyampah gila aku. Modem asyik asyik kelip ja. Padahal dah connect. Bodoh sial. 
Oke now cerita pasal malam ni. Petang tadi aku mengantok tahap semut jonggang dah. Aku pon tidor dgn heaven nya. Aircon set 16 , kipas set num 2. Heaven gila bagi aku semua tu. Then on radio, channel SuriaFM, layan beb. Tidor and tidor , dapat 1 mimpi. HAIH , lupa dah mimpi apa ha ? Lupakan sajalah na ?


Then mama kejotkan , aku pon bangun lah, off aircon, gilababi sejuk kot. Selimut dok kat bawah, hasil titik peluh Chibi maen sampai dok kat bawah. Sembang dgn abah and mama sambil tengok gelagat mama bg susu kat baby. Comel gila. Then timbul 1 cerita, sedih aku dengaq. Sorry tak boleh cerita kat sini. 11 tahun berlalu, sekarang dah timbul balik.


Aku harap semua pulih balik. Semua bersatu balik. Tolak tambah, bahagi darab , adik beradik jugak kan ?
Air dicincang mmg tak putus, wat bodoh paa pi cincang ? HAHA =.='

No comments: