chapter 20; God created me with love.

29 October 2013

wish me luck

Assalammualaikum.

supp guys! aku baru lepas makan ni. kenyang dia boleh tahan jugak tapi mulut ni terasa nak makan nasik kandaq pulak. kalau ikutkan nafsu kuda ni, semua benda aku nak telan. pastu jenuh berlari atas treadmill & penat serupa nak arwah.

hmm. wish me luck? apakah? aku masuk contest apa apa ka? aku nak kahwin ka? aku blabla jap ehem!

tadi kan waktu tengah hari terik aku lepas mandi, aku dapat satu call. number tak kenal. aku pun angkatlah. yelah takkan dapat call terus nak bersilat? dia sebut nama aku. nasib baik dia sebut secara betul. kalau salah memang aku santau melalui phone. power kan? hihi. pastu dia perkenal lah dia dari mana. dari company yang aku mintak kerja tu. dia bagitau tarikh & pukul berapa aku kena datang interview.

what? interview? yes!

maka seorang atyn roslan yang mempunyai suara pondan melompat keriangan. aku keluaq bagitau abah, abah cakap "em pi jelah". mama call. and mesej along. peh happy sia. alhamdulillah sangat. kalau dapat kerja tu memang aku akan bertahan.

kerja dekat penang. penang tu weh, tempat yang aku paling suka dalam malaysia lepas kedah & ipoh.

so, wish me luck. semoga aku dapat kerja tu. have a faith! let Allah handle the rest. woohoo!

bye semua muah
















No comments: