chapter 20; God created me with love.

22 January 2013

Too late

Assalammualaikum.

Kita jumpa orang, nanti kita mesti berpisah juga. Kita rapat dengan orang, suatu hari akan renggang juga. Kita sayang orang, tapi mana tahu suatu hari nanti Allah tukar sayang tu jadi benci yg teramat sangat, hitam pekat. Who knows, kan?

Tapi selagi masih ada, jaga elok elok. Don't take them for granted. Selagi masih ada, sayang elok elok. Sebab kita manusia, taktau apa yg bakal berlaku. Manusia ni biasa ah, bila dah terlambat tu baru nak ambik berat. Bila ada depan mata, buat bodoh ja.

Sebenarnya, aku boring sangat tahap pelahap dah ni. Taktau nak buat apa, aku blogging sepam dua. Ya. Lama aku tak buat entry belambak cenggini. Ni aku dah buat, bersyukur lah sikit (tetiba).

Pesanan terakhir: Takkan nak tunggu mati baru nak pergi ziarah? Waktu tu airmata aku, hang & dia tak berguna dah. 

xxxx

No comments: