chapter 20; God created me with love.

28 April 2012

Selamat tinggal kawankuhhhh

Assalammualaikum.

Setelah 58 juta tahun tak hapdet blog ni, harini baru berpeluang nak hapdet sebab timeline twitter boring, penuh cerita dengan Bersih 3.0.

Tertanya jugak aku, Ambiga, bila nak buat Bersih 4.0 pulak? Anak-anak melayu yang 'cerdik' ni tak sabaq nak practice buat kacau & merosakkan harta benda ni. Bila? Cakaplah tarikh cepat-cepat k. Tak sabaq sangat ni. Depa la (geng bersih), bukan aku.

Sedih kerana mereka berperangai seperti Yakjuj & Makjuj.


-----

Tadi jumpa Nisak & Man buat kali terakhir sebelum depa pi PLKN. Damn you PLKN, kami tak puas nak hidup bersama dah suruh kami berpecah dah *lap air mata*. 

Aku naik dengan Zahidah. Bawak motor serupo harang hahaha. Seat motor dia licin & seluaq aku pun licin, so kalau break memang aku dok dihadapan la, menghimpit Zahidah tu. Hahahaha lawak.

Jumpa depa, makan & minum, gelak. Sesi bergambaq dah takda sekarang. Bukan apa, malas. Hihihihihihi. 

Then masa nak balik tu sedih ar. Tapi aku tahankan saja. 3 bulan weh, 3 bulan. *menangis lepas tu gosok mata sampai merah*

Ah. Nak start diet & cycling balik. Lepas 3 bulan ni saya nak kuruskan badan ni. Redha jela kan em em em. 

-----

Bercakap soal twitter, yes, aku salah seorang daripada berpuluh billion pengguna twitter jadi ketagih. Malam tu terkena twitlimit untuk pertama kali dalam hidup. Rasanya cukup perit k. Dahla waktu tu waktu kemuncak tengah reply tweet orang, boleh pulak kena twitlimit. Gelojoh sangat, rasakan rasakan!! *action ala-ala sihir tu*

Kadang-kadang aku terfikir sebbaik aku tak dapat PLKN, kalau dapat bayangkan 3 bulan aku tak tweet. Rasa boleh jadi gila kot *hentak-hentak kaki*

----

Takda apa dah kot nak hapdet. Yes i know ada orang cakap "STFU, what a boring blog ever? *terus tikam diri sendiri*" Hahahaha k tak lawak.

Bye. Follow me on twitter, @atynroslan_


No comments: