chapter 20; God created me with love.

09 March 2012

Benda terkejut banyak.

Assalammualaikum.

Penatnya saya baru balik dari kerja. Abang Nad (jeling sikit) yg hantar kami balik rumah harini. Abang Nad sangat ohhhhhsem ^^v.

Banyak gila weh benda terkejut jadi harini. Serious macam ASDFGHJKL hahaha. Firstly, aku dah tak reti nak update blog. Percaya tak? Kena percaya k! Wajib! Ehehehew. Nak tulis entry pun dah tak macam dulu. Memang serupa nate.

Second, harini terbongkar satu benda. Abe spek hok hensem tu deh sebenarnya bukannya mudo hok ye' dijangka nye dop ( okay bahasa kelantan aku memang macam lapar penyepak cap cikgu Rahman ). Aku ulang, Abang spek yg handsome tu sebenarnya bukan muda seperti yg kami (rujuk : penghuni kedai b-save) sangkakan. Dia dah tua. Umur dia dah 35 tahun. Maigadddddddddd serious aku rasa nak terkencing bila dengar macam tu. Dahla handsome, gaya dia macam orang muda. Serious tak tipu brooooooo. Nampak 19, tapi umur dia 35. Boleh panggil pakcik dop? Hek'elehhhhhh. Hewhewhew.

Terkejut dak? Tak? Hmmmm why tak terkejut? Alolo :'(

Thirdly, Encik Kambing datang kedai dengan gf dia yg cantik sangat sungguh-sungguh tahap gila tu. Hahahaha. Okay tak jealous pun. Lepas tu around 10.30pm tu dia call aku untuk tanya pasal kerja kosong. Ek'leh, nak kerja datang tanya boss sendiri la. Bising pulak kau ehh. (tetiba nak emo) Hahahaha.

Masa dia call tulah aku sibuk nak ke kedai untuk ambik makanan yg aku pesan dekat Harith tadi. Cilakak. Tak boleh aku sembang dengan Harith sebab tengah bergayut dengan encik kambing. Kesian Harith. Macam aku tak layan dia tapi aku nakkkkkkkkkkk sangat cakap dnegan dia. WTF gila aku tadi kan?

Lepas tu balik-balik rumah mama buat terkejut lagi sebab terlupa beli sabun basuh kain. Aku pun kena lah ke kedai naik basikal abah yg baru tukar segala-galanya dan tersangatlah ringan & sexy bila aku kayuh ewah. Jelesnya dekat ayah sendiri k.

Terkejut jugak tu, yela basikal abah ter-awesome macam aku. Dop? Hahahahahaha

Balik rumah bertambah lagi terkejut aku bila dekat nasik paprik yg aku pesan tadi memang nasik paprik. Cuma Harith gatal tangan tulis atas polistreen tu, 'Nasik Paprik , Atyn Roslan sayang saya'. Hahahaha bab 'sayang saya' tu palsu semata-mata.

Hahahahahahaha. Saja buat anda semua terkejut. Terkejut dak?

Okay, post ni paling annoying. Tambah annoying bila aku dengar cover lagu The one that got Away ni dari sapa ntah, tak sedap langsung. Macam kambing. (kambing lagiiiiiii) Hahahahaha

Layan dan sila pecahkan pc anda.



Pc dah pecah? Kan dah kelam kan? Hahahaha. Okay tak lawak. 

Tak larat taip dah lorrrr. Nak tidur jap. Bye-bye guys. 

Muah :*

No comments: