chapter 20; God created me with love.

26 February 2012

14 hari untuk pergi

Assalammualaikum.

14 hari untuk aku tinggalkan kedai alatulis tu. Kepada semua yg telah aku kenal, aku gembira sebab berpeluang jumpa dengan anda semua.

Buat yg sakitkan hati aku,

Aku maafkan kamu
Tak perlu kita bertemu
Cukup kau tahu
Yang aku
Maafkan kamu
Tolong teruskan hidup
Jangan sebut namaku


Buat yg buat hidup aku indah sepanjang aku kerja dekat situ, 

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang telah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Sumpah aku ingat sampai mati setiap saat manis/pahit dalam kedai tu.

Tsk tskk tskk mulalah nak sedih bagai ni *lap airmata*

Rilek Atyn, ada lagi 13 hari mulai sekarang untuk aku bergembira. 

xoxo

No comments: