chapter 20; God created me with love.

09 January 2012

Apa cerrrrrrrrrrrrrrrr?

Assalammualaikum.

Cakap pasal agama. Sedangkan awak

1. Tidur dengan jantan, sedangkan awak seorang ja perempuan. Per cer?

2. Minum arak lepas tu bangga. Per cer?

3. Pakai seksi-seksi tapi cakap kes agama. Mana maruah awak? Per cer?

4. Awak perempuan, clubbing & rokok tu perkara biasa dan awak masih bercakap soal agama. Per cer?

5. Keluar rumah kadang-kadang tu tak balik langsung. Awak tu perempuan. Ingat. Per cer?

Walaupun aku ni jahil soal agama, tapi aku tak buat semua lima benda yang aku taip dekat atas ni. Walaupun aku ni bukannya perfect muslimah tapi aku tak buat dan aku tak tunjuk semua benda ni. Tolonglah jaga maruah Islam sama.

Awak tu Islam. Saya pun Islam.

Tapi bab minum arak dan bersembang soal Islam lagi memang awak ASDFGHJKL lah.

Saya tak mahu komen banyak, sebab awak juga saudara saya.

May Allah bless you sistah!

Aku bercita-cita nak jadi politicians dulu, tapi memandangkan apa yang berlaku dengan dunia sekarang ni memang ah buat aku malas dah nak jadi politician. Takpa, aku rela jadi tukang jahit. At least aku tak stress. 

Oh ya, saya benci gay/lesbian. Saya ulang, benci. 

No comments: