chapter 20; God created me with love.

24 September 2011

Thanks guys. xoxo

Assalammualaikum.

Semalam pi rumah Tasha. Ada open house. Thanks sangat-sangat sebab menjemput kami 'sekeluarga' pi makan. Wihoooooooooo~ Sedap gila noks. I makan sampai tak ingat you all. Padan muka! Wekwek. =,="

At first tu Mat Daniel, Paknon, Aliff, Chak, Nad & saya ada buat study group. You know what?! Kami generasi yang gemar ber-study sekarang. Hahahahaha. Okay perasan gila! No lah, kami study pun untuk ourselves. Bukan untuk sesapa. And totally apa yg kami study ni masuk dalam kepala hotak. Thanks Allah!





And around 7.00pm tu kami dok plan nak pi rumah Tasha. Nasib Mat Daniel bawak kereta so tak payah la saya ni susah-susah pakai helmet naik motor dengan Chak pi rumah dia. Lepas dah bincang, semua ambik kata sepakat nak pi pukul 8.00pm sharp. Cehcehceh kemain sharp tuuu. Y(o.o)

Lepas tu around 8.15pm depa mai ambik saya & Nad. Nad hanya stay kat rumah saya sebab dia tak mau balik sebab dia suka rumah saya alolo yaaaaaa dia sangat suka (ANNOYING). Dalam kereta tu macam hampeh tapi best bila dengar lagu raya Sepah kuat-kuat. Hahahaha.





So bila sampai kat rumah Tasha, kami pun mula lah sesi bersalaman. Tak lupa, sesi bergambar. Nahhhhhhhh kenapa tulisan saya macam budak mentah yang masih sekolah (padahal memang sekolah lagi pun). 





Lepas tu kami pun mulakan sesi mengambil makanan dengan rakusnya. Ahahahaha. Agak malu kot bila semua jiran Tasha tengok kami ambik makanan. Banyak pulak tu. Haeeeeeeeee. So i imagine Tasha jiran's conversation, and might be like this, 

Jiran I : Tengok depa, dahla tak bayaq, mai ambik makanan banyak. 
Jiran II : Tengok hat pakai baju putih tu (which is me!), ambik ayam 2 ketui. Hae tamak!
Jiran I : Aku macam nak halau ja depa ni. Semak ngat eh.
Jiran II : Sabaq2, nanti kita pi cucuk tayar qeta depa nah. 
Jiran I : *Tereyak sebab tak puas hati*
Jiran II : *Seorang yang memahami, dia kemudiannya memeluk Jiran I.*

Okay thats it! Hahahahaha. So lepas kami makan and tengok tv, kami berangkat pi rumah Nad sebab rumah dia ada buat makan-makan jugak. Last minute pulak tu. Haeee, btw memang sedap kot koteow sup tu. Hihihi. So here some photos dekat rumah Tasha & Nad. Enjoy!







Masa nak pi rumah Nad tu kami cerita pasal hantu. Saya pun buat muka se-cool mungkin sebab takmau tunjukkan rasa takut yang ada tapi hanya Allah ja tau apa saya rasa masa tu. Hahahahaha. Dah la kawasan perumahan tu tempat pocong membiak. Totally made me scare! Hahahaha

Then around 10.30pm tu saya sampai rumah, and Chak tidoq rumah sayaaaaaa. 

So thats all. Thanks sebab baca. 

AWKWARD. 

No comments: