chapter 20; God created me with love.

20 September 2011

Please behave yourself.

Assalammualaikum.

I don't know whats going on around me and all my fellow friends. Kami asyik kena perli. I don't know why. A few guys in my class having a problem, its PMS. Hahaha. Sorry to say, but its true.

Depa asyik nak mengata. And i know its sound kinda childish. "Mama! Depa kata kat cheq!". And mama reply with this "Okay, esok mama pi jumpa depa, mama pi cubit pipi depa sorang 5 kali. Okay sayang?". And you'll say "Okay mama, esok pi nah nah? Cek takot dah ni..". 

We're not like that lah wei! Hahaha. Saya pun dah tak tau nak kata apa. Saya tak tau apa masalah depa sebenarnya. Nak kata period? NO WAY!

Budak-budak kelas saya dengan kelas lain macam dah kena sumpah dengan Nenek Bertha kot jadi budak-budak balik. Budak-budak yang keeps saying "Budak bodo ooo~ Budak gemok ooo~"

Sumpah macam fuck*ing sangat weh. Please behave yourself, not like an animal. So, kaum wanita macam kami ni tak berapa nak layan sangat perangai beruk maknyeh depa-depa ni. So kami just ignore them 100 %. Puas hati.

drawing & editing by me

Saya rasa yang tu ja jalan terbaik bagi depa stop jadi seperti binatang. I hope so. Kami ada lah jugak melenting sebab tak tahan masa mula-mula kena tu. But sekarang kami masih bertahan lagi la. Eh saya nak cakap, bukan semua budak lelaki kelas saya, tapi ada 5 & 6 orang berperangai macam budak kecik tak khatan lagi. I guess budak kecik yang tak khatan lagi, lagi bagus dari dorang. 

Photo & editing by me 

I guess that all for today. Thanks for reading this. Saya harap semua budak-budak lelaki kelas saya kembali menjadi manusia. :) 



No comments: