chapter 20; God created me with love.

19 August 2011

Entry panjangggggggggggg!

Assalammualaikum.

Heluuuuu guys! Hows your fasting? Ada baik ka macha? Hiks. Okay malam ni sumpah bosan gila betei. Tadi I sempat lepaking dengan all my bff (ada yang takda actually), but who cares right? Rugi la kepada sesapa yang tak sempat nak join tu. Sedih!

Lepak pungg agak lewat la. Zahidah mai rumah aku dengan adik dia around 9.15pm. And we just playing some games lah kan, adik Zahidah takut-takut pulek. Aku yang handle game tu okay ja, dia pula terjerit sana sini. :3

And then we're chilling until 9.30pm, Pikah, Alip, Paknon, Amy my classmate came with her youngest sister LOL! Terkejut jugak aku Amy datang, lewat pulek tuu. Nevermind, memang best lah kannnnn. Chill until we die. *pungkoq hianggg*

Lepas dah berkumpul, dengan hujan sedikit renyai, kami teruskan usaha kami membakar mercun sehingga tahap kebosanan naik setengah kati. Damn it rasa macam orang takda akai main mercun dalam hujan. And everyone keeps complaining pasal mercun tak meletup. Hell yes lah kan, macam bakar api dalam hujan, menyala ke tidak? Carry out your own experiment lah! :)

And then kitaorang boringg, rasa macam nak bakar diri sendiri and i said "No! We still can have some fun!". Aku ajak dorang duduk dalam rumah layan some cool movie! Wrong Turn! Oh gosh, semua orang macam takut. Kecuali aku. Okay tettttt i'm annoying. Aku buat air, makan anggur sambil tengok movie. Memang heaven gila lah kan. Mama dah tidur masa tu, and mama pesan boleh berparty. (okay tipu). Abah takda, pi rumah kawan dia. So tinggal kami jela. :3

And then dalam pukul 10.30pm tu semua kena gerak dah. Then balik lah semua. Part yang tak best bila aku kena kemas cawan dan membasuhinya pungggg. Nevermind, -__________-

----------

Okay then lepas tengok Ramadan Terakhir, aku pung online la. Dalam dok sibuk reply komen, ada seorang hamba Allah ni IM aku. Dia cakap aku sombongg. Ya Allah , takda niat aku sombong. Sapa yang kenal aku, kenal lah aku macam mana. Dia cakap muka aku muram, so dia malas nak tegur takut tak dilayan. =.="

So, here some conversation between me and him. 


Okay pasal "saya-awak" tu memang aku pun macam noob semacam kenapa dia bahasakan diri dia dengan aku macam tu. But its okay, bahasa melayu memang indah. So boleh guna panggilan apa saja kan? So here some information about me and i think you guys should take it as a noted.

1) Aku langsung tak sombong.
2) Memanglah kalau first time jumpa tu malu malu sikit.
3) Aku akan senyap bila seseorang tu senyap.
4) I love to talking shit like blahblah. so just ignore it.
5) Muka aku memang nampak moody, tapi actually aku okay.

Okay so jangan fikir aku sombonggg lah. Manada pungg. Marilah bertegur sapa (ayat taknak kalah).

Okay penat taip, kbai. 





No comments: