chapter 20; God created me with love.

07 July 2011

Let's talking crap.

Assalammualaikum.

Aku sebenarnya nak post something dekat blog, tapi aku sendiri tak tau apa yang aku nak cerita. Tapi aku nak sangat. Oh, baru aku ingat, nak cerita pasal makan tengah hari tadi dengan abah.

Abah singgah gerai tepi jalan dekat rumah aku, memang tiap-tiap hari kami dua beranak makan nasik kat situ. Sampai boleh hafal dah kat mana lauk-lauk favourite kami terletak.

Tadi masa aku tengah ambil lauk, ada kakak umur dalam 19 mungkin datang tanya aku something. Masa tu abah dah siap ambil lauk, abah dah duduk dekat meja tepi kipas angin besar tu. Sambung pada cerita asal, kakak tu datang tanya aku,

" tu abang ke? " tanya kakak tu tersipu-sipu.

" eh tak, tu abah " aku jawab sepantas mungkin.

Lepas tu muka dia terus berubah. Dia tanya mak aku kerja apa lah. Mungkin masa tu dia malu atau mungkin  takda kerja, sebab takda orang lagi kat gerai tu.

Aku rasa dia cuba mengorat abah aku la. Pelik betul.

Cerita pasal mama pulak, haritu aku & mama pi shopping dekat pekan Jitra, ada askar mengorat mama. Gila ka apa? -.-'

Aku balik cerita kat abah, abah muka benggang ja. Hahahaha.  (•͡_ •͡┌П┐


So tu jelah nak cerita. Lega dah lepas gian nak tulis something. Uwargh! 


Kbye followers!

No comments: