chapter 20; God created me with love.

20 May 2011

Geng selekeh

Assalammualaikum.

Aku tak rasa budak lelaki dengan perempuan sangat HOT bila ambil gambar, kena tunjuk jari tengah, kena tunjuk buat aksi panas. Yang si perempuan kemain hisap rokok. Hebat sangatlah konon? Aku tak rasa pun depa cool. Bagi aku geng ni sangat selekeh. Geli pun ada. Terasa hampas pun ada. Kesian pun ada.

Bagi aku, perempuan yang baik tak perlu buat semua tu. You cantik kat dalam, confirm kat luar you cantik jugak. Tak perlu nak pegang dunhill ka, john ka, apa ka. Geli okay?

Mesti kalau ada yang baca dan terasa, mesti akan cakap "what do i care? lantak lah life aku".

Dahtu buat apa nak terasa, aku pun boleh cakap jugak "what do i care? lantak lah blog aku."

Sumpah aku geli jenis manusia macam ni.

Aku bet bila depa dah dewasa/tua nanti, depa mesti menyesal. Kalau yang tak sedar diri lagi tu, entahla nak cakap. Lu sendiri angkat, lu sendiri tanggung lah.

No comments: