chapter 20; God created me with love.

17 May 2011

Exam week.

Assalammualaikum.

Semalam along call abah. Mungkin tanya pasal aku kot. Abah cakap "Hm, adik tengah facebook..". Memang aku tengah online facebook. Sebab harini kan cuti Hari Wesak. So aku rasa aku boleh online. Actually, minggu ni aku exam. So kira hari Isnin dengan Selasa cuti exam sebab hari Isnin ada sambutan Hari Guru.

Sambung cerita pasal abah dengan along. Mungkin along tanya aku ada study tak sekarang, sebab aku dengar abah cakap "Hm dak pun..". Sumpah aku rasa lain dengar ayat tu. Aku rasa takut, rasa sedih. Takut sebab aku ni masih tak sedar-sedar diri lagi, dah nak exam. Sedih pula sebab aku dah berjanji tak mau online sangat minggu exam ni, tapi online jugak.

Lepas aku offline ni, aku nak buat revision. Pasti. Aku nak buat. Esok subject Agama, BM2, dengan Sejarah kot kalau tak silap. Matilah..

No comments: