chapter 20; God created me with love.

16 April 2011

Terkejut Kamek!

Assalammualaikum.

Buka-buka blog, tengok followers meningkat. Okay, terharu. Walaupun tak ramai mana, aku tetap appreciate depa punya effort buka blog aku, loading semua, baca, hayati, tekan button follow tu, dah siap, tekan pangkah X dekat kanan blog. Aku terharu. Kau tak rasa kau diam. Heh. *emo sikit akibat dari hormon kedewasaan, macam older post kat bawah ni. Hiks!

Tadi pi makan dekat gerai dekat dengan rumah. Kalau pi jalan kaki, bergaduh jugak dengan peluh. Dah sampai, orang punya lah ramai. Nak cakap celaka tak boleh sebab tu rezeki orang, tapi yang aku anginnya, meja sikit. Dah tau orang ramai nak datang, sediakanlah meja bagi banyak. Tak kurang pun 5000 orang. Heh.

Semalam aku orang paling happy apabila tengah tengok Maharajalawak tu kan, ada sorang pesertan (aku tak typo okay?), seorang pesertan perform sampai guitarist nak bagi gitar tu sendiri kat dia. Haha. Tak tahan kot. Tolonglah, sesapa yang undi dia memang lapar pelempang. Tapi its okay jugak, atleast aku gelak sampai nak pecah perut sebab tengok dia macam orang bodoh.

Aku rasa ramai nama Amir benggang sebab nama depa dipergunakan secara kasar seperti itu. Hahahaha!

I'm sorry by Atyn Roslan.

No comments: