chapter 20; God created me with love.

04 April 2011

Pergh lama, Pergh Perak, dan banyak lagi PERGH!

Assalammualaikum.

Okay terasa lama gila tak online kan diri. Sibuk sat dengan study, bisnes part time, family, member dan blablabla. Tapi rasa biasa ja tak online, kalau tak mau online terus pun boleh. Pui.

Minggu lepas aku ke Perak sebab ada urusan sikit kat sana. Dua hari aku tak pi sekolah, nak kena kampoi (baca: ulangkaji) balik apa yang aku tak belajar tu. Tambah bab math, memang panas la kan. Dengan tukar cikgu baru. Time aku takda la nak buka chapter baru pun. Siap kena main kalkulator pulak tu. Hayam betul.  Ayat cikgu tu kalau takda kalkulator "Kita kena ada kalkulator jugak, otak kamu pun bukan boleh pakai sangat". Okay terasa. Tapi dia tak pernah cakap macam tu kat aku, kat budak lain la. Al-maklum lah aku ni kan murid kesayangan para cikgu kat situ. Pui lagi sekali.

Dahla, malas gila nak cakap panjang lebor. Cakap pun tak guna, tembak pun tak kena.

Kbye!

No comments: