chapter 20; God created me with love.

07 April 2011

Bukan untuk promote!

Assalammualaikum.

Kadang-kadang ni hati ni selalu jugak sakit. Bila aku semangat nak tengok para blogger hantar chat dekat shoutbox aku, mengatakan disitu supaya kunjungan mereka berbalas secara baik. Tapi yang aku tak gemor sekarang ni bila para-para blogger mengambil kesempatan dengan mempromote barangan dagangan mereka. Aku tak minat lah weh.

Yang aku paling tak tahan sekali tu, boleh pulak promote barangan/tips seks. What the heck?! Aku dibawah umur lah weh. Bukan aku nak jadikan entry ni 18sx okay, tapi ini realiti dan semestinya bukan fantasi macam cerita Alice in Wonderpets tu okay?

So please kalau ada online salesman, tolong stop promote barang kat blog aku. Sebab kemungkinan besar aku tak beli secara online. Kalau nak jual sangat, mai lah buat direct selling. Dari rumah ke rumah. Boleh pekena kopi secawan dua. Mai secawan~

(Tu pun kalau ada SALESMAN yang baca entry ni, mana tau kan asyik sibuk paste benda yang sama ja setiap hari)

I'm sorry!*versi Amir Rajalawak yang tak berapa nak lawak tu.

Kbye!

No comments: