chapter 20; God created me with love.

16 March 2011

Terima Kasih Sahabat!

Assalammualaikum.

Untuk pengetahuan semua, aku ada dua blog. Sesapa yang dapat cari blog lagi satu tu memang terbaik ah. Cis, padahal depan mata ja. Sapa tak nampak, buta. Buta hati okay? Bukan buta mata.

Harini 2 posts aku buat. Lantak lah kan? Malas nak fikir pasal orang. Account aku, suka hati lah kan?

Aku buka blog kedua tu tadi. Selalunya blog tu aku taip apa yang aku rasa. Masa aku taip tu, aku dah tak fikir sapa-sapa. Orang terdekat aku ka, kawan aku ka, sesapa jala! Yang aku ingat ialah aku sendiri. Memang terbaik bila jujur dengan diri sendiri. Rasa macam aku sorang ja hidup atas bumi ni. Langsung tak fikirkan orang lain. Selfish untuk seketika.

Bila aku check balik orang komen, ternyata ada manusia buka blog tu. Terima kasih sebab komen, bagi aku semangat! Aku cakap pasal kamera, ada orang tolong 'amin' kan. Terima kasih Ya Allah sebab hantarkan aku umatMu yang sangat mengambil berat pasal aku.

Aku rasa berkat doa mereka jugak sekarang aku dapat camera tu. Walaupun bukan DSLR, tapi cukup untuk aku yang masih mentah dalam ilmu penggambaran ni.

Untuk melihat hasil kerja aku yang tak seberapa tu, sila klik sini.

Kbye!

No comments: