chapter 20; God created me with love.

19 March 2011

PHOTOSHOP

Assalammualaikum.

Pejam celik pejam celik dah habis cuti penggal satu. Rasa sekejap pun ada, rasa lama pun ada. Seminggu, bagi korang semua sekejap ke lama? Bagi aku sangat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sekejap. Hiks!

Dalam aku cuti ni, banyak benda baru aku belajar. Antaranya aku dah pandai buat header sendiri guna photoshop. Sebelum ni hentam kromo je. Sebelum ni putih melepak layout aku. Sejak-sejak dok rumah tak tau nak buat apa, aku singgah kejap kat blog gegirl yang comel-comel tu. Konon nak jadi comel jugak. Puii.

Memang kedengaran agak kampungan bila aku cakap aku baru try nak buat header sendiri guna photoshop kan? Okay aku nak buat pengumuman ni, yang sebelum ni aku langsung tak reti guna photoshop. Bila orang sebut photoshop, aku terpingga-pingga. Walhal dalam PC aku dah install software tu. Dasyatt.

Lepas dah try, baru aku tau yang photoshop tu sangat menarik tertarik photoshop memang debom. So aku rasa nak upgrade sikit la photoshop tu. Mungkin aku nak install photoshop yang lagi better dari sebelum ni kan, baru rasa kepuasan sikit. Hiks!

So aku rasa sampai kat sini dulu la kot. By the way, cantik tak header tu? Comel tak? Puji laa sikit =)

Teehee! Kbye!

2 comments:

Zaqyah Razak said...

header yang simple yet cute macam kamu :)

Atyn Roslan said...

hiksssss terima kasih sebab puji header tu, bukan atyn ye. sayang kamu! =)