chapter 20; God created me with love.

16 November 2010

Goodbye 4A, HELLO 5A!

SALAM SATU DUNIA,

YES!! Berjaya jugak aku tepis hasutan syaiton laknatullah, apabila aku bangun pagi gosok gigi pergi sekolah minum kopi. HAHA. WTH?

Okey seriously, aku dah habis sesi persekolahan untuk form 4 okey! Hay awak, jangan pandang rendah sangat dengan saya, saya tahun depan senior awak dan awak tau? Heee.

Okay start dengan since pagi, masok kelas, GIGOLO kesayangan aku ajak ambik gambar pulak dengan dia. Aww sweet gila wey. Hahaha. Lepas tu snap picture nuh, picture ni, memang happening gila kot. Cuma ada budak laki ja yang tak berapa nak sporting, so jangan salahkan aku kalau picture hampa takda kat Facebook aku nanti ye. Peace.

Lepas tu snap picture kat kolam. Wahh, priceless moment gila wey! Kami sempat buat video sempena raya dan cuti sekolah. Also kat my lovely penyegan girl, Nad. :)

This is first video. Memang freak gila kan? Hahaha. Weirdo!

Lepas tu pi ambik buku teks untuk form 5. Lepas tu aku call abah suruh ambik. 

P/s buat Nad : Kami keluar sekolah pi makan weyh! Rugi gila hang. BOOOOO! :p

No comments: