chapter 20; God created me with love.

15 October 2010

LAGU LAGU NI MAIN PERANAN

My heart by Icha Septriasa with Irwan Syah :
Ingatkan aku balik sejarah hidup aku dulu-dulu, masa darjah 6, lagu ni cukup femes. Masa kat sekolah rendah dulu, cikgu selalu pasang lagu ni dengan lagu Pencinta Wanita. Aduh, kenangan betul lah.

Dari hati by Club eighties :
Lagu ni tak berapa femes. Tapi tetap mengingatkan aku masa aku dapat cuti sebulan. Masa aku sakit tu la. Asyik dok depan tv ja, sampaikan channel indon pun aku layan. Astro Aruna. Ingat lagi tak? Haa lagu ni penah jadi OST drama apa entah. So kalau aku dengar balik lagu ni, aku teringat masa aku sakit dulu.

Cinta tanpa mata by B I P :
Lagu ni OST cerita I love You, OM. Masa tu tingkatan 2 jugak. Tengah tunggu van mai ambik, aku layan dulu cerita tu. At last ada lagu ni. Kalau aku dengar balik lagu ni, mesti teringat zaman naik van dulu. Rindunya hon uncle tu!

Jujur by Radja :
Lagu ni masa aku darjah 6 jugak. Masa tu karoeke kat tasik, lagu ni paling hot orang nak nyanyi. Rindunya zaman tu. Sumpah rindu gila!

Nothing gonna change my love for you by George Benson :
Lagu ni masa mula-mula aku dengan internet. Masa tu mana ada lagi semua ni. Masa tu layan Youtube ja. Then mama suruh cari lagu ni. Aww, sweet.

Err. Banyak lagi sebenarnya. Tapi yang betui2 syok lagu2 hat ni lah. Ya Allah, rindunya aku dengan semua kenangan ni!

No comments: