chapter 20; God created me with love.

21 October 2010

KETAGIH

Aku tak pasti kenapa aku jadi addict dengan benda tu. Aku dah tak kenal siapa aku sejak-sejak aku terbabit dalam gejala ni. Ya ramai akan pandang serong bila aku ungkit pasal benda ni, tapi dorang tak paham betapa aku ketagih sungguh dengan benda ni.

Ramai tak paham. Ramai yang pikir lain. Kadang-kadang aku terlalu ketagih, sampai berhingus aku pendam benda tu. Mula lah nak mengamuk dengan semua orang. Bantal, bantal peluk, selimut, semuanya aku nak koyak, semuanya aku nak tumbuk.

Pipi kucing aku pun sampai berlebam, angkara aku. Sekali ketagih, aku cubit pipi dia. Tapi apakan daya, dah teruk tahap ketagihan aku ni. Sudahlah, aku malas nak cerita panjang, takda sapa tau perasaan aku ketagih dengan benda tu. Sebelum ni aku cukup tak suka dengan benda ni. Bagi aku, orang yang 'ambik' benda ni tak rock. Tapi takat-takat aku ‘kena’ benda ni, baru aku tau nikmatnya hidup.

Aku nak pi ‘pekena’ benda tu. LAKSAAAAA TUNGGU AKUUUUUU. KETAGIHAN TAHAP MELAMPAU. hehehehe

No comments: